fredag, maj 30, 2008

Uppdateringsretard

Jag är så jäävla upptagen asså. Nejmenallvarligt, ibland har man bara inte tid att blogga och jag har egentligen inte tid nu heller, men jag satsar på ett aseffektivt blogginlägg, jäh?
Okej, till att börja med:

• Tanjas recension av svenska serier är grym. Det får mig att drömma mig tillbaka till ilskan jag hyste när jag gick på serietecknarskolan i Hofors och bloggade av mig rätt frekvent i min tecknarblogg. Eish, those were the days. Jag tycker fortfarande samma saker och håller verkligen med Tanja [hallå, olika tjocklekar på pennor/stift är inte svåra att komma över, direkt.] men istället för att gnälla om dem i bloggen gnäller jag numera med likasinnade på café Tintin. Mer socialt så. Fast iofs retar det inte upp lika många, tyvärr.

• Häromveckan köpte jag nya jeans [eller fick, pojkvännen betalade] och min röv såg/ser så fantastisk ut att jag funderar på att rymma och gifta mig med den.

• Läste jag Metro för ett par dar sen och satt som en jävla fågelholk på spårvagnen när jag läste om 25-åringen som tyckte att det var okej att våldta en 15-åring som däckat på hans fest för att hon svarat på tilltal. Vilken jävla stjärna.

• Mitt hår tycks styra upp sig av sig själv, jag har gått från Beatle till Hob till något som börjar se respektabelt ut. Såja, nu ska jag skissa som vinden innan jag börjar jobba igen, men i helgen kommer jag blogga! Herå!

1 kommentar:

Tanja Suhinina sa...

Jag kommenterade visst inte det här. tack för länken! Jag tyckte dina comebacks på Galago, jag länkar i kommentarerna, var fucktastiska.