fredag, maj 09, 2008

Lista

Jag har insett att min senaste kyss... Inte var imorse då min karl stack till jobbet, utan igårnatt innan vi somnade.
Jag lyssnar på... Lily Allen just nu.
Jag pratar... om en serieidé med Göteborgsanknytning jag fnular på för tillfället.
Jag tycker om... det fantastiska vädret!
Min bästa vän är/var... en jävel på att lugna ner mig när jag behöver det.
Min första riktiga kyss... hände i en garderob en nyårsafton då jag var kanske 9 år.
Jag avskyr när folk frågar... "Som Kalle Anka/Nemi?" när man säger att man sysslar med serier.
Kärleken är... det bästa som finns.
Jag gillar att... Äta, knulla och teckna. Och dricka kaffe.
Jag kommer aldrig att... ta den i rumpan.
Jag är hemligt förälskad i... Tokio Hotel-Bill/Alan Rickman/Katherine Moennig/Ellen Page/Seth Gabel
Sist jag grät var... För nån dag sen, efter ett skrattanfall. Om vi pratar ångestgråta var det fästingincidenten. Eller när min chef ringde mitt under min feberyra och jag under mina ångestgnyn fick fram "Jag vill döööööö."
Min mobiltelefon är... ett nödvändigt ont som jag avskyr.
När jag vaknar på morgonen... är jag grinig och fientlig. Tar på mig solglasögon och slår på det äckliga, gamla kaffet igen, går ut med hunden och sen in fort som fan igen för att påbörja sminket.
Innan jag går och lägger mig... ber jag alltid M att natta mig, samtidigt som jag ser så trött och sårbar ut som möjligt så han ska slita sig från datorn och komma och leka en stund med mig tills jag somnar.
Just nu tänker jag på... att Indiana Jones i De fördömdas tempel går på 5an ikväll!
Bebisar är... okej när de delar min dna på något sätt.. Inte annars.
Idag har jag... en massa saker att göra innan jag ska till jobbet.
I kväll ska jag... jobba.
I morgon kommer jag... teckna en massa.
Jag vill verkligen... få ordning på mitt hår, sluta oroa mig för småskit och leva lyckligt med M i många år till. Två år ihop på söndag, bitches, snitches and hoes! Det ni!

Inga kommentarer: